Sain Hopottajat palvelun kautta testattavakseni Erisan kasvotuotteita, tarkemmin Kosteuttavan kuorintavoiteen sekä Uudistavan

silmänympärysvoiteen. Olen näiden testattavien tuotteiden kanssa melko tarkka ja kriittinen enkä useinkaan näistä blogissani edes mainitse, käytän muita kanavia, mutta tälläkertaa tuotteet pääsevät siis blogini sivulle.

 

2014-02-25-294-normal.jpg

Minulla on todella herkkä iho, eikä kovinkaan moni tuote kasvoilleni sovi, mutta tässä on yksi potentiaalien vaihtoehto pysyväksi tuotteeksi minun peilikaappiini. Näissä on pari sellaista juttua jotka ovat minulle tärkeitä, kuten allergiatunnus ja avainlippu ja sitten se tärkein eli MINUN ihoni sietää, suorastaan nauttii, näistä tuotteista. Ei kirveltäviä silmiä tai kutiavaa ihoa. Jos nyt jotain negatiivista sanottavaa on, niin korkki. Se voisi olla sellainen flip korkki, ei tällainen pyörittämällä irroitettava. Hieman hankala käyttää siis. Muuten olen tyytyväinen ja näyttää kuorintavoiden kelpaavan suihkussa isännäkin käyttöön.

www.hopottajat.fi/erisan/